En klagan

I huvudet på Elin / Permalink / 0

Ja, jag måste klaga av mig lite. Jag har gett mig in i Alfa-kassans djungel och jag bävade för att göra det från första stund då de är väldigt krångliga och omständiga. Nu tror jag att jag har mejlat med dem fram och tillbaka i tre-fyra omgångar. Varför då kanske ni undrar? Jo, för att de skriver som krattor och saknar känsla för service. När jag ställt frågor har de svarat så luddigt att jag själv skickat tillbaka ett förtydligande och frågat om det var så de menade. Undrar vad de har för krav på sina anställda egentligen? Att kunna skriva okej? De varken skriver korrekt eller är särskilt bemötande. Detta gäller såklart inte alla men det är inte första gången jag tröttnar på deras bemötande och tillvägagångssätt. De dealar säkert med många nötter om dagarna också men vafasen, de kan absolut bli tydligare i sina formuleringar och krångla betydligt mindre! Tack för mig, hej!

Liknande inlägg

Till top